събота, 5 април 2025 г.

Форумът „Дигитален туризъм: Новите заблуди“ – когато маркетинговият балон се спука в Морското казино


Иван Колев

Иван Колев-Флингстоуна

Иван Колев-Флингстоуна, един от мъпетите на Керанка (катя) Касабова с поредната си порция платен ПР за Община Бургас уведомява за 

"Туристически форум в Бургас показа: Брошурите са миналото, видеата – бъдещето" (https://www.flagman.bg/article/346989)

Днес в добре познатото бургаско средище за PR-акции – Културен център „Морско казино“ – се проведе поредното представление с билети за „избрани“, озаглавено „Дигитален туризъм: Новите правила“. Под покровителството на общинските съветници от ГЕРБ и техните вечни туристически визионери – Чепов, Вълев и Проданов – форумът успя да събере точно това, което очаквахме: същите стари лица с нови презентации от Canva.

Сред „експертите“, които щедро размахваха слайдове, бе маркетинг гуруто Николай Кадийски, който с важен тон обясни, че видеа до 35 секунди са ключът към туристическия успех. Дълбока мисъл, достойна за TikTok, но едва ли за реален икономически ефект. Да напомним: некадърната дигитална инфраструктура на Община Бургас е на такова ниво, че дори някои общински сайтове зареждат по-бавно от асансьор в стар панелен блок.

Поредната „експертиза“ дойде и от журналистката Стела Колева, която с жар говори за „автентичността“ в социалните мрежи, все едно не живеем в град, където всяко второ „автентично“ преживяване е платено с общинска субсидия или спонсорирано от фирмите, близки до кметския кабинет.

Форумът завърши с клишето, че туризмът вече не се продавал с брошури, а с емоции. Жалко само, че емоциите на реалните туристи са блъскани по разбити Бургаски улици.

Истината е, че докато градът тъне в показна дигитализация, истинските проблеми на туризма в Бургас – като липсата на реална инфраструктура и прозрачна администрация  – продължават да бъдат заметени под червения килим на Морското казино.

#flagman #burgas #gramofon #burgasnews #tourism #kmetkontrabandist






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Форумът „Дигитален туризъм: Новите заблуди“ – когато маркетинговият балон се спука в Морското казино

Иван Колев-Флингстоуна Иван Колев-Флингстоуна, един от мъпетите на Керанка (катя) Касабова с поредната си порция платен ПР за Община Бургас ...